Altijd bereikbaar
24 uur per dag, 7 dagen in de week, 365 dagen per jaar
Kostenbesparing
Voordeliger dan een fulltime receptioniste of service medewerker
Flexibel
Schaalbaar, u betaalt alleen wanneer het nodig is
24-uurs bereikbaarheid is een uitdaging in de zorgsector. Op onverwachte momenten kunt u gebeld worden voor een medisch (spoed)geval. Interswitch is gespecialiseerd op verschillende vlakken. Wij bieden voor verschillende type instellingen ondersteuning:
Bij de verdere verschuiving van “patiënt” naar “zorgconsument” worden zaken als klantloyaliteit en serviceverlening steeds belangrijker. Een goede telefonische bereikbaarheid hoort hierbij. De zekerheden die wij bieden:
24 uur per dag bereikbaar. Ook op feestdagen
Wij staan bellers vriendelijk, empathisch en professioneel te woord
U bent flexibel en bespaart op personeelskosten. U betaalt alleen per afgehandeld gesprek
Ondersteuning bij onderzetting en piekmomenten
Afspraken maken, inzien of wijzigen
24 uur per dag, 7 dagen in de week, 365 dagen per jaar
Voordeliger dan een fulltime receptioniste of service medewerker
Schaalbaar, u betaalt alleen wanneer het nodig is
Geen last van ziekteverzuim of vakantiedagen
Uw klanten krijgen altijd een persoon aan de lijn zonder tussenkomst van een keuzemenu
Onze experts zijn bekend in de branche en worden getraind voor uw specifieke situatie
7 dagen per week en 24 uur per dag.
Schaal op en af wanneer het nodig is
Onze Call-Experts onderscheiden zich door passie en expertise
Nederlands, Engels en Duits
Geen extra kantoorruimte meer nodig
Bereikbaar tussen 7.00 uur en 20.00 uur of 24/7, je openingstijden kun je met onze hulp flink verruimen.
Persoonlijke telefoonbeantwoording op elk moment van de dag
Altijd bereikbaar via Email, Whatsapp, live chat en social media
Bel ons, of laat uw nummer achter en we nemen z.s.m. contact op
Sales adviseur
Interswitch
Al sinds 1980 dé 24-uurs bereikbaarheidsspecialist met veruit de beste call-experts in Nederland
zoals telefoondienst, storingsdienst of webcare
onze service stopt niet bij telefonie maar wij kunnen ook ontzorgen op het gebied van e-mail, WhatsApp en social media
zoals Engels en Duits
Afgenomen dienst: 24/7 service
“Interswitch is al jarenlang onze partner voor het aannemen van reparatieverzoeken buiten kantoortijd. De reparaties worden door Interswitch in ons eigen systeem Viewpoint vastgelegd.
Interswitch is voor ons: een no-nonsense organisatie, kostenbewust, communicatief vaardige agents, transparante dienstverlening door klantportal, toegankelijke en alerte afdeling Customer Care.”
Emely Bergrath – Teamleider Klantenservice – Woonpunt
Ons team verzorgt het klantcontact voor zeer verschillende organisaties met elk hun totaal eigen verhaal en merkwaarde.
Door ons gevarieerde portfolio weten we precies wat er speelt in uw branche. We helpen uw klant graag verder.
Ons team verzorgt het klantcontact voor zeer verschillende organisaties met elk hun totaal eigen verhaal en merkwaarde.
Door ons gevarieerde portfolio weten we precies wat er speelt in uw branche. We helpen uw klant graag verder.
De opstartkosten bestaan uit de volgende onderdelen:
Eenmalige aansluitkosten
Scriptbouw (Afhankelijk van het door u gekozen contract zijn de eerste 15 of 30 minuten scriptbouw bij het abonnement inbegrepen)
Trainingskosten (Optioneel, afhankelijk van de inschatting van de werkzaamheden)
Nee, wij hebben geen medisch personeel in dienst. Wel kunnen wij aan de hand van een aantal triagevragen, door u aangeleverd, een eerste schifting doen om te bepalen of een melding al dan niet naar een medisch professional doorgezet dient te worden.
Afhankelijk van het soort systeem waarmee u werkt, en het belvolume wat wij kunnen verwachten, zijn hierin zeker mogelijkheden. Onze adviseur neemt graag contact met u op om deze met u te bespreken.
Onze belscripts zijn volledig te personaliseren en naar wens in te richten. Onze adviseur neemt graag contact met u op om uw wensen met u te bespreken.
U kunt zelf bepalen op welke momenten u gebruik wilt maken van onze diensten, door de telefoon wel of niet naar het door ons beschikbaar gestelde doorschakelnummer door te schakelen. De maandelijks terugkerende vaste kosten, zoals de bereikbaarheidsgarantie, kunnen niet worden gepauzeerd.
Dit is afhankelijk van het soort systeem waarmee u werkt. Onze adviseur neemt graag contact met u op om de opties met u te bespreken.
E-mails dienen vanaf een vast e-mailadres te worden aangeboden. Wij kunnen in bepaalde situaties aan de hand van een door u aangeleverde FAQ inhoudelijke reacties geven aan uw klanten. Onze adviseur neemt graag contact met u op om deze met u te bespreken.
Wij werken voor hetzelfde tarief inderdaad ook met externe systemen, hierbij hebben wij een sterke voorkeur voor systemen waar een API-koppeling mee gemaakt kan worden.
Bij Interswitch werken wij niet met jaar contracten en heeft u een opzegtermijn van 2 maanden. Dus de dienst van Interswitch neemt u minimaal 2 maanden af.
Laat uw gegevens achter of neem contact met ons op.
Gratis kostenindicatie?