Skip to content

Dan…

Wat als…
…uw receptioniste ziek wordt
…u structureel te weinig handen aan de telefoon heeft, maar extra personeel aannemen nog geen optie is
…er een overweldigende reactie is op uw mailing, campagne of advertentie
…u een mindere bezetting heeft in de vakantieperiode
…u in een meeting zit en uw mobiele telefoon even niet kan opnemen
…er eigenlijk altijd een slechte bereikbaarheid is tijdens de lunch
…uw klanten en relaties het wachtbandje een beetje zat worden
…uw telefooncentrale in storing staat
…u eigenlijk het complete team wil meenemen op een bedrijfsuitje
…er vanwege een onvoorziene omstandigheid ineens heel veel mensen tegelijkertijd bellen
Dan…
…bent u telefonisch niet goed bereikbaar.

Zorg…
…altijd voor een goede bereikbaarheid. Wat te denken van:

uw imago bij relaties:
“zucht…bij bedrijf X krijg je ook wel altijd een bandje aan de lijn, wat doen ze daar toch?”

of de tevredenheid van klanten over uw service en diensten:
“ik heb een vraag en wil nú iemand aan de lijn om mijn verhaal te kunnen doen”

“bedrijf X? Ik zou het niet doen. Ik was er zelf klant en kreeg ze echt nooit te pakken als ik ze nodig had. Bedrijf Y daarentegen, die leveren wel goede service. Altijd vriendelijk contact.”

En heel belangrijk: vergeet ook niet te zorgen voor een solide “plan B”.
Dit voor het geval er zich onvoorziene omstandigheden voordoen.

Gemiste kansen
Denk ook eens aan de gemiste kansen. Als een mogelijke nieuwe klant belt en geen gehoor krijgt is de kans zeer groot dat men even verder googlet en rustig verder belt. U kunt dan alleen maar hopen dat ook de concurrent de bereikbaarheid niet op orde heeft en men hetzelfde kringetje nogmaals gaat bellen precies op een moment dat u wél goed bereikbaar bent.
What are the odds?

Heeft u een vraag omtrent de diensten van Interswitch?

Laat uw gegevens achter of neem contact met ons op.

Ik heb een vraag aan Interswitch

Gratis kostenindicatie?

Stel uw pakket samen