Altijd bereikbaar
24 uur per dag, 7 dagen in de week, 365 dagen per jaar
Kostenbesparing
Voordeliger dan een fulltime receptioniste of service medewerker
Flexibel
Schaalbaar, u betaalt alleen wanneer het nodig is
Wilt u de storingsdienst uitbesteden? Met de storingsdienst van Interswitch zijn uw storings- en reparatieverzoeken in goede handen. Wij zijn al 40 jaar de specialist.
Bij het uitbesteden van uw storingsdienst fungeert Interswitch als filter tussen de beller en uw achterwacht. Volgens uw instructies bepalen wij of een melding urgent is en of er directe actie is vereist. Tijdens onze 24/7 storingsdienst staan wij 24 uur per dag klaar voor het aannemen van meldingen, zetten wij reparatieverzoeken door, handelen we meldingen af en zorgen wij voor professionaliteit naar uw klanten. Met de storingsdienst van Interswitch is uw storingsdienst 100% bereikbaar. Wilt u ook de storingsdienst uitbesteden neem dan direct contact op.
De moderne storingsdienst van Interswitch gaat verder dan alleen de telefoon. Onze Call-Experts kunnen 24/7 storingen en reparatieverzoeken vastleggen in uw eigen systeem. Daarnaast biedt Interswitch niet alleen telefonische opvang, maar bieden wij ook ondersteuning in de opvang van:
Interswitch werkt compleet volgens uw instructies en vangt vakkundig meldingen op. Wij helpen bij het bewaken van de bereikbaarheid van uw calamiteitendienst. Waar nodig ondernemen wij direct actie en lichten wij de juiste partijen in. Bij minder urgente zaken leggen wij de melding schriftelijk vast en wordt deze aan u teruggekoppeld.
Het uitbesteden van uw storingsdienst heeft vele voordelen. Het team van Interswitch leert uw bedrijf, diensten en producten goed kennen waardoor zij snel over veel inhoudelijke kennis beschikken. Zo kan uw externe callcenter snel uw klanten helpen en hen een goede ervaring bieden.
24 uur per dag, 7 dagen in de week, 365 dagen per jaar
Voordeliger dan een fulltime receptioniste of service medewerker
Schaalbaar, u betaalt alleen wanneer het nodig is
Geen last van ziekteverzuim of vakantiedagen
Uw klanten krijgen altijd een persoon aan de lijn zonder tussenkomst van een keuzemenu
Onze experts zijn bekend in de branche en worden getraind voor uw specifieke situatie
Het uitbesteden van uw storingsdienst heeft vele voordelen. Het team van Interswitch leert uw bedrijf, diensten en producten goed kennen waardoor zij snel over veel inhoudelijke kennis beschikken. Zo kan uw externe callcenter snel uw klanten helpen en hen een goede ervaring bieden.
24 uur per dag, 7 dagen in de week, 365 dagen per jaar
Voordeliger dan een fulltime receptioniste of service medewerker
Schaalbaar, u betaalt alleen wanneer het nodig is
Geen last van ziekteverzuim of vakantiedagen
Persoonlijke afhandeling
Onze experts zijn bekend in de branche en worden getraind voor uw specifieke situatie
Bel ons, of laat uw nummer achter en we nemen z.s.m. contact op
Sales adviseur
Interswitch
Al sinds 1980 dé 24-uurs bereikbaarheidsspecialist met veruit de beste call-experts in Nederland
zoals telefoondienst, storingsdienst of webcare
onze service stopt niet bij telefonie maar wij kunnen ook ontzorgen op het gebied van e-mail, WhatsApp en social media
zoals Engels en Duits
Afgenomen dienst: 24/7 service
“Interswitch is al jarenlang onze partner voor het aannemen van reparatieverzoeken buiten kantoortijd. De reparaties worden door Interswitch in ons eigen systeem Viewpoint vastgelegd.
Interswitch is voor ons: een no-nonsense organisatie, kostenbewust, communicatief vaardige agents, transparante dienstverlening door klantportal, toegankelijke en alerte afdeling Customer Care.”
Emely Bergrath – Teamleider Klantenservice – Woonpunt
Ons team verzorgt het klantcontact voor zeer verschillende organisaties met elk hun totaal eigen verhaal en merkwaarde.
Door ons gevarieerde portfolio weten we precies wat er speelt in uw branche. We helpen uw klant graag verder.
Ons team verzorgt het klantcontact voor zeer verschillende organisaties met elk hun totaal eigen verhaal en merkwaarde.
Door ons gevarieerde portfolio weten we precies wat er speelt in uw branche. We helpen uw klant graag verder.
De opstartkosten bestaan uit de volgende onderdelen:
Eenmalige aansluitkosten
Scriptbouw (Afhankelijk van het door u gekozen contract zijn de eerste 15 of 30 minuten scriptbouw bij het abonnement inbegrepen)
Trainingskosten (Optioneel, afhankelijk van de inschatting van de werkzaamheden)
Nee, wij hebben geen medisch personeel in dienst. Wel kunnen wij aan de hand van een aantal triagevragen, door u aangeleverd, een eerste schifting doen om te bepalen of een melding al dan niet naar een medisch professional doorgezet dient te worden.
Afhankelijk van het soort systeem waarmee u werkt, en het belvolume wat wij kunnen verwachten, zijn hierin zeker mogelijkheden. Onze adviseur neemt graag contact met u op om deze met u te bespreken.
Onze belscripts zijn volledig te personaliseren en naar wens in te richten. Onze adviseur neemt graag contact met u op om uw wensen met u te bespreken.
U kunt zelf bepalen op welke momenten u gebruik wilt maken van onze diensten, door de telefoon wel of niet naar het door ons beschikbaar gestelde doorschakelnummer door te schakelen. De maandelijks terugkerende vaste kosten, zoals de bereikbaarheidsgarantie, kunnen niet worden gepauzeerd.
Dit is afhankelijk van het soort systeem waarmee u werkt. Onze adviseur neemt graag contact met u op om de opties met u te bespreken.
E-mails dienen vanaf een vast e-mailadres te worden aangeboden. Wij kunnen in bepaalde situaties aan de hand van een door u aangeleverde FAQ inhoudelijke reacties geven aan uw klanten. Onze adviseur neemt graag contact met u op om deze met u te bespreken.
Wij werken voor hetzelfde tarief inderdaad ook met externe systemen, hierbij hebben wij een sterke voorkeur voor systemen waar een API-koppeling mee gemaakt kan worden.
Bij Interswitch werken wij niet met jaar contracten en heeft u een opzegtermijn van 2 maanden. Dus de dienst van Interswitch neemt u minimaal 2 maanden af.
Laat uw gegevens achter of neem contact met ons op.
Gratis kostenindicatie?