Continuïteit in tijden van Corona
De huidige situatie in de wereld vraagt een hoop van organisaties. Het garanderen van de veiligheid van medewerkers, het in stand houden van de dienstverlening. ...
Lees verder 6 Misverstanden over De Boze Beller
Contact met een Boze Beller: bijna iedereen heeft het wel eens meegemaakt op zijn/haar werk. What to do?
Lees verder Goede klantenservice en dienstverlening ook buiten kantooruren
Met de komst van social media en de 24/7 economie weten we vaak niet meer wat er allemaal over ons wordt geschreven of welke discussies ...
Lees verder Uitbesteden is een kwestie van vertrouwen
Elke organisatie heeft een eigen handelswijze, een eigen DNA. Bij uitbesteden van taken is het verstandig een partij te kiezen die bij uw organisatie past ...
Lees verder De werving & selectie voor een telefoondienst: een speciale tak van sport
De telefonisten van onze telefoondienst noemen wij Call-Experts. Maar hoe komen wij aan geschikte collega’s? Een interview met twee toppers, belast met de werving en ...
Lees verder Een 24/7 telefoonservice? 7 Redenen om het wel te doen!
Is een telefoonservice in het huidige digitale tijdperk ouderwets of juist super actueel?
Lees verder Heeft u een vraag omtrent de diensten van Interswitch?
Laat uw gegevens achter of neem contact met ons op.