Altijd bereikbaar
24 uur per dag, 7 dagen in de week, 365 dagen per jaar
Kostenbesparing
Voordeliger dan een fulltime receptioniste of service medewerker
Flexibel
Schaalbaar, u betaalt alleen wanneer het nodig is
U wilt 24 uur bezig zijn met dat waar u goed in bent: de wereld ontsluiten en goederen vervoeren dankzij de scheepvaart.
Goede informatie-uitwisseling is cruciaal voor alle betrokkenen. Een gemiste oproep kan grote gevolgen hebben, maar uw medewerkers hebben geen tijd om 24/7 bereikbaar te zijn. Daarom kiezen maritieme bedrijven al 40 jaar voor Interswitch.
Het is een hoofdpijndossier in vele branches, maar vooral in essentiële takken zoals de scheepvaart. Hoe garandeert u 24/7 bereikbaarheid voor uw klanten?
Hoe zorgt u ervoor dat professionele medewerkers uw klanten te woord staan? En dat cruciale berichten te allen tijde de juiste mensen binnen uw organisatie bereiken?
Interswitch staat klaar voor uw maritieme bedrijf met de volgende diensten:
Belangrijk telefoontje midden in de nacht? Klanten die maar blijven bellen? Geen probleem! Wij vangen het op.
Met de 24/7 telefoonopvang kiest u voor volledige ontzorging. Wij werken als volwaardig verlengstuk van uw bedrijf.
Wat u van ons kan verwachten:
U kunt er ook voor kiezen om ons exclusief in te zetten als storingsdienst. In de maritieme sector telt elke storingsmelding.
Wij vangen de meldingen op en zetten ze indien nodig door naar uw achterwacht.
Is de melding minder urgent maar wel belangrijk? Dan koppelen wij dit schriftelijk naar u terug.
Hierbij volgen wij de richtlijnen die wij bij de opstart gezamenlijk opstellen. Zo heeft u garantie dat uw bedrijf geen enkel belangrijk bericht mist.
U kunt ons als storingsdienst niet alleen inzetten voor telefoontjes, maar ook voor:
Persoonlijk contact door middel van telefoontjes is een belangrijke sleutel voor zakelijk succes. Maar geen enkel bedrijf heeft hier altijd voldoende tijd voor. Zeker niet in de scheepvaart. Gelukkig staat Interswitch klaar voor uw klanten.
Dankzij ons beproefde systeem kunt u eenvoudig de telefoon naar ons doorschakelen wanneer u maar wil. Ideaal voor:
Webcare, een steeds belangrijker kanaal voor klantcontact. Een professionele webcaredienst zorgt voor minder telefoontjes en klanten die sneller geholpen worden. Maar dan moet er wel voldoende capaciteit zijn om de instromende berichten op te vangen.
Interswitch zorgt ervoor dat uw klanten ook online de service krijgen die zij van u verwachten. Wij helpen uw klanten verder via de volgende kanalen:
Interswitch helpt al 40 jaar installatiebedrijven bij het verbeteren en garanderen van bereikbaarheid. Dit gaan van telefonie tot e-mail en webcare. Welke mogelijkheden bieden wij voor installatiebdrijven:
Onze Call-Experts hebben vakspecifieke kennis en ervaring
Een filter tussen de beller en uw dienstdoende monteur of achterwacht
Direct inzicht in onderhoudscontracten en aanmaken van werkbonnen
24 uur per dag, 7 dagen in de week, 365 dagen per jaar
Voordeliger dan een fulltime receptioniste of service medewerker
Schaalbaar, u betaalt alleen wanneer het nodig is
Geen last van ziekteverzuim of vakantiedagen
Uw klanten krijgen altijd een persoon aan de lijn zonder tussenkomst van een keuzemenu
Onze experts zijn bekend in de branche en worden getraind voor uw specifieke situatie
24 uur per dag, 7 dagen in de week, 365 dagen per jaar
Voordeliger dan een fulltime receptioniste of service medewerker
Schaalbaar, u betaalt alleen wanneer het nodig is
Geen last van ziekteverzuim of vakantiedagen
Persoonlijke afhandeling
Onze experts zijn bekend in de branche en worden getraind voor uw specifieke situatie
persoonlijke telefoonbeantwoording op elk moment van de dag
Altijd bereikbaar via Email, Whatsapp, live chat en social media
Bel ons, of laat uw nummer achter en we nemen z.s.m. contact op
Sales adviseur
Interswitch
Al sinds 1980 dé 24-uurs bereikbaarheidsspecialist met veruit de beste call-experts in Nederland
zoals telefoondienst, storingsdienst of webcare
onze service stopt niet bij telefonie maar wij kunnen ook ontzorgen op het gebied van e-mail, WhatsApp en social media
zoals Engels en Duits
Afgenomen dienst: 24/7 service
“Interswitch is al jarenlang onze partner voor het aannemen van reparatieverzoeken buiten kantoortijd. De reparaties worden door Interswitch in ons eigen systeem Viewpoint vastgelegd.
Interswitch is voor ons: een no-nonsense organisatie, kostenbewust, communicatief vaardige agents, transparante dienstverlening door klantportal, toegankelijke en alerte afdeling Customer Care.”
Emely Bergrath – Teamleider Klantenservice – Woonpunt
Ons team verzorgt het klantcontact voor zeer verschillende organisaties met elk hun totaal eigen verhaal en merkwaarde.
Door ons gevarieerde portfolio weten we precies wat er speelt in uw branche. We helpen uw klant graag verder.
Ons team verzorgt het klantcontact voor zeer verschillende organisaties met elk hun totaal eigen verhaal en merkwaarde.
Door ons gevarieerde portfolio weten we precies wat er speelt in uw branche. We helpen uw klant graag verder.
De opstartkosten bestaan uit de volgende onderdelen:
Eenmalige aansluitkosten
Scriptbouw (Afhankelijk van het door u gekozen contract zijn de eerste 15 of 30 minuten scriptbouw bij het abonnement inbegrepen)
Trainingskosten (Optioneel, afhankelijk van de inschatting van de werkzaamheden)
Nee, wij hebben geen medisch personeel in dienst. Wel kunnen wij aan de hand van een aantal triagevragen, door u aangeleverd, een eerste schifting doen om te bepalen of een melding al dan niet naar een medisch professional doorgezet dient te worden.
Afhankelijk van het soort systeem waarmee u werkt, en het belvolume wat wij kunnen verwachten, zijn hierin zeker mogelijkheden. Onze adviseur neemt graag contact met u op om deze met u te bespreken.
Onze belscripts zijn volledig te personaliseren en naar wens in te richten. Onze adviseur neemt graag contact met u op om uw wensen met u te bespreken.
U kunt zelf bepalen op welke momenten u gebruik wilt maken van onze diensten, door de telefoon wel of niet naar het door ons beschikbaar gestelde doorschakelnummer door te schakelen. De maandelijks terugkerende vaste kosten, zoals de bereikbaarheidsgarantie, kunnen niet worden gepauzeerd.
Dit is afhankelijk van het soort systeem waarmee u werkt. Onze adviseur neemt graag contact met u op om de opties met u te bespreken.
E-mails dienen vanaf een vast e-mailadres te worden aangeboden. Wij kunnen in bepaalde situaties aan de hand van een door u aangeleverde FAQ inhoudelijke reacties geven aan uw klanten. Onze adviseur neemt graag contact met u op om deze met u te bespreken.
Wij werken voor hetzelfde tarief inderdaad ook met externe systemen, hierbij hebben wij een sterke voorkeur voor systemen waar een API-koppeling mee gemaakt kan worden.
Bij Interswitch werken wij niet met jaar contracten en heeft u een opzegtermijn van 2 maanden. Dus de dienst van Interswitch neemt u minimaal 2 maanden af.
Laat uw gegevens achter of neem contact met ons op.
Gratis kostenindicatie?