Altijd bereikbaar
24 uur per dag, 7 dagen per week, 365 dagen per jaar.
Kostenbesparing
Voordeliger dan een fulltime receptioniste of servicemedewerker.
Flexibel
Schaalbaar, u betaalt alleen wanneer het nodig is.
Bij Interswitch bepaalt u zelf op welke momenten u uw klantenservice wilt uitbesteden. Als u alleen overdag van onze diensten gebruik wilt maken, kunt u kiezen voor onze dagservice. Daarnaast kunt u ook gebruik maken van onze 24/7 opvang. Zo bent u ook bereikbaar in de avonden, weekenden en op feestdagen. U betaalt alleen voor elk afgehandeld contact. Samen zoeken we naar de oplossing die het beste bij u past.
Dankzij de technische mogelijkheden kunnen wij koppelen met uw CRM-, ERP-systeem of agenda. Dat is natuurlijk wel zo makkelijk! Vraag naar de mogelijkheden.
Klantenservice is tegenwoordig veel meer dan alleen de telefoon aannemen. Uw klanten verwachten namelijk via diverse communicatiemiddelen contact met u te kunnen opnemen. Bij voorkeur ook in de avonden en weekenden. Personeel hiervoor aannemen kan kostbaar zijn. Daarom is Interswitch het ideale verlengstuk van uw organisatie. Benieuwd welk type klantenservice u bij ons kunt uitbesteden?
24 uur per dag, 7 dagen per week, 365 dagen per jaar.
Voordeliger dan een fulltime receptioniste of servicemedewerker.
Schaalbaar, u betaalt alleen wanneer het nodig is.
Geen last van ziekteverzuim of vakantiedagen.
Uw klanten krijgen altijd een medewerker aan de lijn zonder tussenkomst van een keuzemenu.
Onze experts zijn ervaren in de branche en worden getraind voor uw specifieke situatie.
24 uur per dag, 7 dagen in de week, 365 dagen per jaar
Voordeliger dan een fulltime receptioniste of service medewerker
Schaalbaar, u betaalt alleen wanneer het nodig is
Geen last van ziekteverzuim of vakantiedagen
Persoonlijke afhandeling
Onze experts zijn bekend in de branche en worden getraind voor uw specifieke situatie
24 uur per dag, 7 dagen per week volledig op maat.
24/7 adequaat afhandelen van meldingen, reparatieverzoeken en calamiteiten.
Persoonlijke telefoonbeant woording op elk moment van de dag.
Altijd bereikbaar via e-mail, WhatsApp, live chat en social media.
Bel ons of laat uw gegevens achter, dan nemen wij zo snel mogelijk contact met u op.
Sales adviseur
Interswitch
Sinds 1980 dé 24-uurs bereikbaarheidsspecialist met de beste call-experts van Nederland.
Zoals telefoondienst, storingsdienst of webcare.
Onze service gaat verder dan telefonie. Wij kunnen u ook ondersteunen op het gebied van e-mail, WhatsApp en social media.
Zoals Engels en Duits.
Onder antwoordservice verstaan wij het aannemen en doorzetten van boodschappen.
Bij de telefoonservice zit hier ook een receptiefunctie aan gekoppeld. We kunnen aan de hand van de aangeleverde instructies calls naar de juiste persoon of afdeling doorverbinden, of een bericht aannemen voor de persoon in kwestie.
Onder storingsdienst wordt verstaan dat wij (storings-)meldingen aannemen, en aan de hand van de door u aangeleverde instructies prioriteren. Aan de hand van de prioriteit van de melding zullen we de gewenste opvolging in werk stellen.
Let op, dit is niet per definitie voor technische storingen. Wij doen dit type dienstverlening voor verschillende branches, waaronder bijvoorbeeld ook zorg. Na een korte (door de klant aangeleverde) triage helpen wij de patiënt naar uw wens verder.
Ook is het mogelijk om te werken met een combinatie van de services. Overdag kunt u bijvoorbeeld gebruik maken van de telefoondienst, en buiten kantoortijd van storingsdienst.
Afhankelijk van de systemen die hiermee gemoeid zijn, zijn hier mogelijkheden voor. Neem contact op met onze adviseur om uw wensen door te spreken en dit te laten toetsen.
Zonder extern Systeem binnen een week en met een extern systeem na minimaal 2 weken.
Wij werken met een vast en gevarieerd team van enthousiaste Call-Experts voor al onze klanten. Wij streven er naar om al onze Call-Experts op te leiden om alle calls te kunnen beantwoorden. Hierdoor werken wij met een groot team van getrainde collega’s, die alle calls op professionele wijze kunnen afhandelen.
Interswitch garandeert 24/7 service in het Nederlands, Engels en Duits
De opzegtermijn betreft twee maanden, per eind van de huidige kalendermaand.
De opstartkosten bestaan uit de volgende onderdelen:
Eenmalige aansluitkosten
Scriptbouw (Afhankelijk van het door u gekozen contract zijn de eerste 15 of 30 minuten scriptbouw bij het abonnement inbegrepen)
Trainingskosten (Optioneel, afhankelijk van de inschatting van de werkzaamheden)
In verband met het 40 jarig bestaan van Interswitch zullen we in 2021 geen opstartkosten rekenen! Vraag naar de voorwaarden bij onze adviseur.
De bezetting van de belvloer wordt door de planning gebaseerd op 80/30 dit betekent dat Interswitch 80% van de binnenkomende gesprekken binnen 30 procent wil opnemen.
Nee, wij hebben geen medisch personeel in dienst. Wel kunnen wij aan de hand van een aantal triagevragen, door u aangeleverd, een eerste schifting doen om te bepalen of een melding al dan niet naar een medisch professional doorgezet dient te worden.
Afhankelijk van het soort systeem waarmee u werkt, en het belvolume wat wij kunnen verwachten, zijn hierin zeker mogelijkheden. Onze adviseur neemt graag contact met u op om deze met u te bespreken.
Onze belscripts zijn volledig te personaliseren en naar wens in te richten. Onze adviseur neemt graag contact met u op om uw wensen met u te bespreken.
U kunt zelf bepalen op welke momenten u gebruik wilt maken van onze diensten, door de telefoon wel of niet naar het door ons beschikbaar gestelde doorschakelnummer door te schakelen. De maandelijks terugkerende vaste kosten, zoals de bereikbaarheidsgarantie, kunnen niet worden gepauzeerd.
Dit is afhankelijk van het soort systeem waarmee u werkt. Onze adviseur neemt graag contact met u op om de opties met u te bespreken.
E-mails dienen vanaf een vast e-mailadres te worden aangeboden. Wij kunnen in bepaalde situaties aan de hand van een door u aangeleverde FAQ inhoudelijke reacties geven aan uw klanten. Onze adviseur neemt graag contact met u op om deze met u te bespreken.
Wij werken voor hetzelfde tarief inderdaad ook met externe systemen, hierbij hebben wij een sterke voorkeur voor systemen waar een API-koppeling mee gemaakt kan worden.
Bij Interswitch werken wij niet met jaar contracten en heeft u een opzegtermijn van 2 maanden. Dus de dienst van Interswitch neemt u minimaal 2 maanden af.
Afgenomen dienst: 24/7 service
“Interswitch is al jarenlang onze partner voor het aannemen van reparatieverzoeken buiten kantoortijd. De reparaties worden door Interswitch in ons eigen systeem Viewpoint vastgelegd.
Interswitch is voor ons: een no-nonsense organisatie, kostenbewust, communicatief vaardige agents, transparante dienstverlening door klantportal, toegankelijke en alerte afdeling Customer Care.”
Emely Bergrath – Teamleider Klantenservice – Woonpunt
Ons team verzorgt het klantcontact voor diverse organisaties met elk hun eigen verhaal en merkwaarde.
Dankzij ons gevarieerde portfolio weten we exact wat er speelt in uw branche. We helpen uw klant graag verder.
Ons team verzorgt het klantcontact voor zeer verschillende organisaties met elk hun totaal eigen verhaal en merkwaarde.
Door ons gevarieerde portfolio weten we precies wat er speelt in uw branche. We helpen uw klant graag verder.
Laat uw gegevens achter of neem contact met ons op.