Altijd bereikbaar
24 uur per dag, 7 dagen in de week, 365 dagen per jaar
Kostenbesparing
Voordeliger dan een fulltime receptioniste of service medewerker
Flexibel
Schaalbaar, u betaalt alleen wanneer het nodig is
Interswitch is de expert voor het opvangen van inbound telefonie. Wij zijn meer dan een inbound callcenter maar een verlengstuk van uw organisatie. Ervaar zelf hoe het ook kan.
Bij Interswitch kunt u kiezen voor verschillende abonnementen. Wanneer u ons wilt inschakelen als Inbound Callcenter kunt u gebruik maken van onze dagservice. Wanneer u ook bereikbaar wilt zijn in het weekend, avond of zelfs in de nacht kunt u kiezen voor onze 24/7 oplossingen. Wij kijken samen met u naar de beste oplossing en geven een advies opmaat. Interswitch heeft al 40 jaar ervaring en wij staan uw klanten ten alle tijden vriendelijk en professioneel te woord.
Het woord ‘’callcenter’’ heeft onterecht een negatief imago. Dit komt omdat men vaak geen onderscheid maakt tussen outbound en inbound callcenters. Bij het inhuren van een callcenter is het belangrijk om dit onderscheid wel te maken. Bij een inbound callcenter staat service verlenen centraal. Er wordt niet automatisch uitgebeld om te verkopen. Het verkopen gebeurt in een outbound callcenter. Met het inhuren van een callcenter bij Interswitch bent u verzekerd van optimale bereikbaarheid. Dit kan in een vorm die past bij uw bedrijf. Bij ons worden niet alleen telefoongesprekken opgevangen en afgehandeld maar ook de e-mails, sms-berichten en webcare. Zo zijn wij het verlengstuk van uw organisatie en zorgen wij voor een integrale aanpak.
Het uitbesteden van uw telefoonservice heeft vele voordelen. Het team van Interswitch leert uw bedrijf, diensten en producten goed kennen waardoor zij snel over veel inhoudelijke kennis beschikken. Zo kan uw externe callcenter snel uw klanten helpen en hen een goede ervaring bieden.
24 uur per dag, 7 dagen in de week, 365 dagen per jaar
Voordeliger dan een fulltime receptioniste of service medewerker
Schaalbaar, u betaalt alleen wanneer het nodig is
Geen last van ziekteverzuim of vakantiedagen
Uw klanten krijgen altijd een persoon aan de lijn zonder tussenkomst van een keuzemenu
Onze experts zijn bekend in de branche en worden getraind voor uw specifieke situatie
7 dagen per week en 24 uur per dag.
Schaal op en af wanneer het nodig is
Onze Call-Experts onderscheiden zich door passie en expertise
Nederlands, Engels en Duits
Geen extra kantoorruimte meer nodig
Bereikbaar tussen 7.00 uur en 20.00 uur of 24/7, je openingstijden kun je met onze hulp flink verruimen.
Bel ons, of laat uw nummer achter en we nemen z.s.m. contact op
Sales adviseur
Interswitch
Al sinds 1980 dé 24-uurs bereikbaarheidsspecialist met veruit de beste call-experts in Nederland
zoals telefoondienst, storingsdienst of webcare
onze service stopt niet bij telefonie maar wij kunnen ook ontzorgen op het gebied van e-mail, WhatsApp en social media
zoals Engels en Duits
Afgenomen dienst: 24/7 service
“Interswitch is al jarenlang onze partner voor het aannemen van reparatieverzoeken buiten kantoortijd. De reparaties worden door Interswitch in ons eigen systeem Viewpoint vastgelegd.
Interswitch is voor ons: een no-nonsense organisatie, kostenbewust, communicatief vaardige agents, transparante dienstverlening door klantportal, toegankelijke en alerte afdeling Customer Care.”
Emely Bergrath – Teamleider Klantenservice – Woonpunt
Ons team verzorgt het klantcontact voor zeer verschillende organisaties met elk hun totaal eigen verhaal en merkwaarde.
Door ons gevarieerde portfolio weten we precies wat er speelt in uw branche. We helpen uw klant graag verder.
Ons team verzorgt het klantcontact voor zeer verschillende organisaties met elk hun totaal eigen verhaal en merkwaarde.
Door ons gevarieerde portfolio weten we precies wat er speelt in uw branche. We helpen uw klant graag verder.
De opstartkosten bestaan uit de volgende onderdelen:
Eenmalige aansluitkosten
Scriptbouw (Afhankelijk van het door u gekozen contract zijn de eerste 15 of 30 minuten scriptbouw bij het abonnement inbegrepen)
Trainingskosten (Optioneel, afhankelijk van de inschatting van de werkzaamheden)
Nee, wij hebben geen medisch personeel in dienst. Wel kunnen wij aan de hand van een aantal triagevragen, door u aangeleverd, een eerste schifting doen om te bepalen of een melding al dan niet naar een medisch professional doorgezet dient te worden.
Afhankelijk van het soort systeem waarmee u werkt, en het belvolume wat wij kunnen verwachten, zijn hierin zeker mogelijkheden. Onze adviseur neemt graag contact met u op om deze met u te bespreken.
Onze belscripts zijn volledig te personaliseren en naar wens in te richten. Onze adviseur neemt graag contact met u op om uw wensen met u te bespreken.
U kunt zelf bepalen op welke momenten u gebruik wilt maken van onze diensten, door de telefoon wel of niet naar het door ons beschikbaar gestelde doorschakelnummer door te schakelen. De maandelijks terugkerende vaste kosten, zoals de bereikbaarheidsgarantie, kunnen niet worden gepauzeerd.
Dit is afhankelijk van het soort systeem waarmee u werkt. Onze adviseur neemt graag contact met u op om de opties met u te bespreken.
E-mails dienen vanaf een vast e-mailadres te worden aangeboden. Wij kunnen in bepaalde situaties aan de hand van een door u aangeleverde FAQ inhoudelijke reacties geven aan uw klanten. Onze adviseur neemt graag contact met u op om deze met u te bespreken.
Wij werken voor hetzelfde tarief inderdaad ook met externe systemen, hierbij hebben wij een sterke voorkeur voor systemen waar een API-koppeling mee gemaakt kan worden.
Bij Interswitch werken wij niet met jaar contracten en heeft u een opzegtermijn van 2 maanden. Dus de dienst van Interswitch neemt u minimaal 2 maanden af.
Laat uw gegevens achter of neem contact met ons op.
Gratis kostenindicatie?