Altijd bereikbaar
24 uur per dag, 7 dagen per week, 365 dagen per jaar.
Kostenbesparing
Kostenefficiënter dan een fulltime receptionist(e) of servicemedewerker.
Flexibel
Schaalbaar, u betaalt alleen wanneer u de service nodig heeft.
Interswitch heeft ruim 40 jaar ervaring in het opzetten van helpdesks voor diverse organisaties. Door uitbesteding via Interswitch bespaart u veel tijd. Een efficiënte telefonische helpdesk voorkomt dat uw bedrijfsimago lijdt onder slechte telefonische bereikbaarheid.
Voor een professionele, kostenbesparende en klantvriendelijke oplossing schakelt u Interswitch in. Wij zorgen ervoor dat onze dienstverlening naadloos aansluit op uw bedrijfsprocessen. Onze Call-Experts staan uw klanten 24 uur per dag behulpzaam en efficiënt te woord.
Wilt u weten wat wij voor u kunnen betekenen? Onze adviseurs geven u graag advies op maat en kunnen een gratis kostenindicatie voor u maken.
Onze Call-Experts beantwoorden telefoongesprekken op basis van uw instructies of Frequently Asked Questions. Daarnaast nemen onze medewerkers de telefoon op met uw organisatienaam, conform uw instructies. Al deze gegevens worden vastgelegd in een uniek belscript.
Interswitch maakt zich hard voor kwaliteit, dit betekent dat wij streven naar de service die u en uw klanten wensen. Hierin investeren wij dagelijks door middel van training en coaching van zowel bestaande als nieuwe medewerkers. Dankzij deze kwaliteit, die zich uit in het effectieve en efficiënte afhandelen van gesprekken, onderscheiden wij ons in de markt. Daarnaast staan wij voor een persoonlijke benadering bij ieder gesprek. Hiermee willen wij de beller het gevoel geven dat deze met uw bedrijf belt en de service krijgt die hij of zij gewend is.
Als u vragen heeft over onze helpdesk, kunt u eenvoudig een belafspraak maken met een van onze adviseurs.
24 uur per dag, 7 dagen per week, 365 dagen per jaar.
Kostenefficiënter dan een fulltime receptionist(e) of servicemedewerker.
Schaalbaar, u betaalt alleen wanneer u de service nodig heeft.
Geen zorgen over ziekteverzuim of vakantiedagen.
Uw klanten krijgen altijd een medewerker aan de lijn zonder tussenkomst van een keuzemenu.
Onze experts zijn ervaren in uw branche en getraind voor uw specifieke situatie.
24 uur per dag, 7 dagen in de week, 365 dagen per jaar
Voordeliger dan een fulltime receptioniste of service medewerker
Schaalbaar, u betaalt alleen wanneer het nodig is
Geen last van ziekteverzuim of vakantiedagen
Persoonlijke afhandeling
Onze experts zijn bekend in de branche en worden getraind voor uw specifieke situatie
Bel ons of laat uw gegevens achter, dan nemen wij zo snel mogelijk contact met u op.
Sales adviseur
Interswitch
Sinds 1980 dé 24-uurs bereikbaarheidsspecialist met de beste call-experts van Nederland.
Zoals telefoondienst, storingsdienst of webcare.
Onze service gaat verder dan telefonie. Wij kunnen u ook ondersteunen op het gebied van e-mail, WhatsApp en social media.
Zoals Engels en Duits.
Afgenomen dienst: 24/7 service
“Interswitch is al jarenlang onze partner voor het aannemen van reparatieverzoeken buiten kantoortijd. De reparaties worden door Interswitch in ons eigen systeem Viewpoint vastgelegd.
Interswitch is voor ons: een no-nonsense organisatie, kostenbewust, communicatief vaardige agents, transparante dienstverlening door klantportal, toegankelijke en alerte afdeling Customer Care.”
Emely Bergrath – Teamleider Klantenservice – Woonpunt
Ons team verzorgt het klantcontact voor diverse organisaties met elk hun eigen verhaal en merkwaarde.
Dankzij ons gevarieerde portfolio weten we exact wat er speelt in uw branche. We helpen uw klant graag verder.
Ons team verzorgt het klantcontact voor zeer verschillende organisaties met elk hun totaal eigen verhaal en merkwaarde.
Door ons gevarieerde portfolio weten we precies wat er speelt in uw branche. We helpen uw klant graag verder.
De opstartkosten bestaan uit de volgende onderdelen:
Eenmalige aansluitkosten
Scriptbouw (Afhankelijk van het door u gekozen contract zijn de eerste 15 of 30 minuten scriptbouw bij het abonnement inbegrepen)
Trainingskosten (Optioneel, afhankelijk van de inschatting van de werkzaamheden)
Nee, wij hebben geen medisch personeel in dienst. Wel kunnen wij aan de hand van een aantal triagevragen, door u aangeleverd, een eerste schifting doen om te bepalen of een melding al dan niet naar een medisch professional doorgezet dient te worden.
Afhankelijk van het soort systeem waarmee u werkt, en het belvolume wat wij kunnen verwachten, zijn hierin zeker mogelijkheden. Onze adviseur neemt graag contact met u op om deze met u te bespreken.
Onze belscripts zijn volledig te personaliseren en naar wens in te richten. Onze adviseur neemt graag contact met u op om uw wensen met u te bespreken.
U kunt zelf bepalen op welke momenten u gebruik wilt maken van onze diensten, door de telefoon wel of niet naar het door ons beschikbaar gestelde doorschakelnummer door te schakelen. De maandelijks terugkerende vaste kosten, zoals de bereikbaarheidsgarantie, kunnen niet worden gepauzeerd.
Dit is afhankelijk van het soort systeem waarmee u werkt. Onze adviseur neemt graag contact met u op om de opties met u te bespreken.
E-mails dienen vanaf een vast e-mailadres te worden aangeboden. Wij kunnen in bepaalde situaties aan de hand van een door u aangeleverde FAQ inhoudelijke reacties geven aan uw klanten. Onze adviseur neemt graag contact met u op om deze met u te bespreken.
Wij werken voor hetzelfde tarief inderdaad ook met externe systemen, hierbij hebben wij een sterke voorkeur voor systemen waar een API-koppeling mee gemaakt kan worden.
Bij Interswitch werken wij niet met jaar contracten en heeft u een opzegtermijn van 2 maanden. Dus de dienst van Interswitch neemt u minimaal 2 maanden af.
Laat uw gegevens achter of neem contact met ons op.