Altijd bereikbaar
24 uur per dag, 7 dagen in de week, 365 dagen per jaar
Kostenbesparing
Voordeliger dan een fulltime receptioniste of service medewerker
Flexibel
Schaalbaar, u betaalt alleen wanneer het nodig is
Interswitch heeft al 30 jaar ervaring met het opzetten van de helpdesk voor uiteenlopende organisaties. Het opzetten via Interswitch bespaart u veel tijd. Een kordate telefonische helpdesk zorgt ervoor dat uw bedrijfsimago niet te lijden heeft van slechte telefonische bereikbaarheid.
Wie een professionele, kostenbesparende en klantvriendelijke oplossing zoekt, schakelt Interswitch in. Wij zorgen ervoor dat onze dienstverlening naadloos aansluit op uw bedrijfsprocessen. Onze Call-Experts staan uw klanten behulpzaam en effectief te woord, 24 uur per dag.
Ook weten wat wij voor u kunnen betekenen? Onze adviseurs geven u graag advies op maat en kunnen een gratis kostenindicatie voor u maken.
Op basis van uw instructies of Frequently Asked Questions staan onze Call-Experts bellers te woord. Onze medewerkers nemen de telefoon aan met uw organisatienaam en conform uw instructies. Al deze gegevens zijn vastgelegd in een uniek belscript
Interswitch maakt zich hard voor kwaliteit, wat wil zeggen dat wij ernaar streven om de service te verlenen die u wenst en uw klanten verlangen. Hier investeren wij dagelijks in door middel van training en coaching van bestaande en nieuwe medewerkers. Middels deze kwaliteit, wat zich uit in het effectief en efficiënt afhandelen van de gesprekken, onderscheiden wij onszelf in de markt. Daarnaast staan wij voor een persoonlijke benadering bij ieder gesprek. Hiermee willen wij de beller het gevoel geven dat zij met uw bedrijf bellen en de service verleend krijgen die zij gewend zijn.
Als u vragen heeft over onze helpdesk, maak dan gemakkelijk een belafspraak met een van onze adviseurs.
24 uur per dag, 7 dagen in de week, 365 dagen per jaar
Voordeliger dan een fulltime receptioniste of service medewerker
Schaalbaar, u betaalt alleen wanneer het nodig is
Geen last van ziekteverzuim of vakantiedagen
Uw klanten krijgen altijd een persoon aan de lijn zonder tussenkomst van een keuzemenu
Onze experts zijn bekend in de branche en worden getraind voor uw specifieke situatie
24 uur per dag, 7 dagen in de week, 365 dagen per jaar
Voordeliger dan een fulltime receptioniste of service medewerker
Schaalbaar, u betaalt alleen wanneer het nodig is
Geen last van ziekteverzuim of vakantiedagen
Persoonlijke afhandeling
Onze experts zijn bekend in de branche en worden getraind voor uw specifieke situatie
Bel ons, of laat uw nummer achter en we nemen z.s.m. contact op
Sales adviseur
Interswitch
Al sinds 1980 dé 24-uurs bereikbaarheidsspecialist met veruit de beste call-experts in Nederland
zoals telefoondienst, storingsdienst of webcare
onze service stopt niet bij telefonie maar wij kunnen ook ontzorgen op het gebied van e-mail, WhatsApp en social media
zoals Engels en Duits
Afgenomen dienst: 24/7 service
“Interswitch is al jarenlang onze partner voor het aannemen van reparatieverzoeken buiten kantoortijd. De reparaties worden door Interswitch in ons eigen systeem Viewpoint vastgelegd.
Interswitch is voor ons: een no-nonsense organisatie, kostenbewust, communicatief vaardige agents, transparante dienstverlening door klantportal, toegankelijke en alerte afdeling Customer Care.”
Emely Bergrath – Teamleider Klantenservice – Woonpunt
Ons team verzorgt het klantcontact voor zeer verschillende organisaties met elk hun totaal eigen verhaal en merkwaarde.
Door ons gevarieerde portfolio weten we precies wat er speelt in uw branche. We helpen uw klant graag verder.
Ons team verzorgt het klantcontact voor zeer verschillende organisaties met elk hun totaal eigen verhaal en merkwaarde.
Door ons gevarieerde portfolio weten we precies wat er speelt in uw branche. We helpen uw klant graag verder.
De opstartkosten bestaan uit de volgende onderdelen:
Eenmalige aansluitkosten
Scriptbouw (Afhankelijk van het door u gekozen contract zijn de eerste 15 of 30 minuten scriptbouw bij het abonnement inbegrepen)
Trainingskosten (Optioneel, afhankelijk van de inschatting van de werkzaamheden)
Nee, wij hebben geen medisch personeel in dienst. Wel kunnen wij aan de hand van een aantal triagevragen, door u aangeleverd, een eerste schifting doen om te bepalen of een melding al dan niet naar een medisch professional doorgezet dient te worden.
Afhankelijk van het soort systeem waarmee u werkt, en het belvolume wat wij kunnen verwachten, zijn hierin zeker mogelijkheden. Onze adviseur neemt graag contact met u op om deze met u te bespreken.
Onze belscripts zijn volledig te personaliseren en naar wens in te richten. Onze adviseur neemt graag contact met u op om uw wensen met u te bespreken.
U kunt zelf bepalen op welke momenten u gebruik wilt maken van onze diensten, door de telefoon wel of niet naar het door ons beschikbaar gestelde doorschakelnummer door te schakelen. De maandelijks terugkerende vaste kosten, zoals de bereikbaarheidsgarantie, kunnen niet worden gepauzeerd.
Dit is afhankelijk van het soort systeem waarmee u werkt. Onze adviseur neemt graag contact met u op om de opties met u te bespreken.
E-mails dienen vanaf een vast e-mailadres te worden aangeboden. Wij kunnen in bepaalde situaties aan de hand van een door u aangeleverde FAQ inhoudelijke reacties geven aan uw klanten. Onze adviseur neemt graag contact met u op om deze met u te bespreken.
Wij werken voor hetzelfde tarief inderdaad ook met externe systemen, hierbij hebben wij een sterke voorkeur voor systemen waar een API-koppeling mee gemaakt kan worden.
Bij Interswitch werken wij niet met jaar contracten en heeft u een opzegtermijn van 2 maanden. Dus de dienst van Interswitch neemt u minimaal 2 maanden af.
Laat uw gegevens achter of neem contact met ons op.
Gratis kostenindicatie?