Hoe ziet je dag als Klantenservice medewerker eruit?
Werken bij Interswitch
Welkom bij Interswitch, waar elke dag een nieuwe kans biedt om bij te dragen aan de tevredenheid van onze klanten. Als Klantenservice medewerker bij Interswitch maak je deel uit van een dynamisch team.
Ons team bestaat uit een diverse groep collega’s, van starters tot ervaren professionals, waaronder een groot aantal 50 plussers. Samen zetten we ons in om de behoeften van onze klanten te vervullen. Benieuwd naar hoe jouw dag eruit zou zien als Klantenservice medewerker? Lees dan snel verder!
Hoe ziet je dag eruit?
Het is maandagochtend en je stapt het kantoor van Interswitch binnen. Je begroet je collega’s en haalt snel een verse kop koffie voordat je aan de slag gaat. Na wat weekendverhalen te hebben gedeeld, neem je plaats achter je bureau. Je zet je headset op, schakelt de telefoon van de nachtstand en start je computer. Er komen vanaf dat moment al telefoontjes van klanten met vragen.
De ene keer help je bij een liftstoring, de volgende keer beantwoord je vragen over een vakantiepark. Als Klantenservice medewerker bij Interswitch is dus geen dag hetzelfde. Naast het afhandelen van diverse vragen en problemen, werk je nauw samen met je collega’s om ervoor te zorgen dat klanten de beste service ontvangen. Na een korte training die door ons wordt verzorgd, zal je soms ook informatie moeten opzoeken of verwerken in systemen van de klant zelf, terwijl op andere momenten creatieve oplossingen vereist zijn. Wat het ook is, elke dag brengt nieuwe uitdagingen en kansen om bij te dragen aan de tevredenheid van klanten.
Naast de diverse taken en klantgesprekken biedt Interswitch ook flexibele werktijden. Op deze manier kun je de ideale balans tussen werk en privé creëren op basis van jouw beschikbaarheid! Maar omdat we een 24/7 bedrijf zijn, verwachten we wel dat je ook in de avonden en weekenden inzetbaar bent.
Wat zijn de vaardigheden en eigenschappen die je nodig hebt?
Bij Interswitch geloven we dat iedereen met de juiste instelling en eigenschappen een uitstekende Klantenservice medewerker kan zijn. Je hebt geen specifieke opleiding of aantal ervaringsjaren nodig om bij ons aan de slag te gaan. Wat we wel belangrijk vinden, zijn sociale vaardigheden en een oplossingsgerichte mindset.
Als Klantenservice medewerker ben je het eerste aanspreekpunt voor klanten. Daarom is het essentieel dat je goed kunt communiceren, zowel mondeling als schriftelijk. Je moet in staat zijn om klanten op een vriendelijke en begripvolle manier te woord te staan, zelfs in uitdagende situaties. Je zult namelijk te maken krijgen met verschillende vragen en problemen van klanten, en het is dan aan jou om snel en effectief oplossingen te vinden. Ook flexibiliteit en stressbestendigheid zijn belangrijke eigenschappen die van pas komen in deze rol.
Kortom, als je graag met mensen werkt, problemen oplost en altijd streeft naar de beste service, dan is een carrière als Klantenservice medewerker bij Interswitch iets voor jou!
Dit levert ‘t je op !
Leuke collega’s
Binnen Interswitch vind je een diverse mix van collega’s, variërend in leeftijd en achtergrond. Van starters tot ervaren professionals die nog lang niet met pensioen willen. We staan altijd voor elkaar klaar en zorgen voor een gezellige en ondersteunende werkomgeving.
Mensenwerk
Bij Interswitch hechten we veel waarde aan een persoonlijke touch met onze klanten en opdrachtgevers. We streven ernaar om langdurige relaties op te bouwen en een hechte band te creëren door onze klanten te begrijpen en te ondersteunen bij hun behoeften.
Ontwikkeling
Als Klantenservice medewerker ben jij een essentieel onderdeel van ons team en daarom investeren we graag in jouw groei en ontwikkeling. Of het nu gaat om coaching, training in gesprekstechnieken of mogelijkheden voor doorgroei, bij Interswitch krijg je alle ondersteuning die je nodig hebt om te blijven groeien.
Geen dag hetzelfde
Jouw werk bij Interswitch is nooit saai. Je zult constant schakelen tussen verschillende klanten en situaties, van een makelaarskantoor tot een recreatiepark. Deze diversiteit houdt je werk uitdagend en boeiend, waardoor je elke dag nieuwe ervaringen opdoet en jezelf blijft ontwikkelen.
Over Interswitch
Interswitch is al meer dan 40 jaar dé expert in 24-uurs bereikbaarheidsdiensten. Wij ondersteunen organisaties bij het waarborgen van hun bereikbaarheid. Daarbij zijn we pas tevreden wanneer wij excellente klantenservice leveren. Onze kernwaarden zijn niet voor niets: Kwaliteit, Klantgericht, Deskundig, Continuïteit en Professioneel.
Ons team bestaat uit meer dan zestig enthousiaste en ervaren collega’s. Bij Interswitch koesteren we diversiteit in leeftijd, levensfase en achtergrond. Of je nu jong bent of al wat meer levenservaring hebt, iedereen voelt zich hier thuis. We geloven in een respectvolle en informele werkomgeving, waar collega’s elkaar ondersteunen en waar je altijd terecht kunt met vragen of problemen. Zo zorgen we er samen voor dat iedereen met plezier naar het werk komt.
Interswitch Kernwaarden
Dit zijn je collega’s
Benieuwd wie je toekomstige collega’s zijn? Wij stellen ons team graag aan je voor!
Bij Interswitch draait het allemaal om mensen. Als team staan we graag in contact met onze opdrachtgevers en met elkaar. Door de jaren heen leren we elkaar steeds beter kennen en ontstaat er een hechte band.
Wij zijn trots op de diversiteit van ons team. We hebben collega’s van verschillende nationaliteiten en leeftijden, van jonge afstudeerders tot ervaren medewerkers die al jaren bij ons werken.
Dit maakt ons team kleurrijk en multicultureel. En dat is precies wat we belangrijk vinden. Onze diverse mix zorgt voor een rijke verzameling van achtergronden, perspectieven en ervaringen. We geloven dat deze diversiteit bijdraagt aan een inclusieve en open werkcultuur waarin iedereen zich thuis voelt en zichzelf kan zijn.
Dit zeggen je toekomstige
collega’s
Jerry, 36
Jerry: ‘Interswitch heeft vanaf dag 1 geïnvesteerd in mij als Klantenservicemedewerker. Mijn kennis en vaardigheden zijn enorm ontwikkeld. Daardoor voel ik mij deskundig en zelfverzekerd en haal ik veel plezier uit mijn werk. Elke dag nieuwe mensen helpen, hoe mooi is dat?’
Sophia: ‘Ik vind het leuk om naar mensen te luisteren en ze te helpen. Ook is een goede sfeer op kantoor voor mij heel belangrijk. Bij Interswitch kan ik werk doen waar ik energie uit haal en heb ik flexibele werktijden. Zo kan ik tegelijkertijd afstuderen!’
Sophia, 24
Past werken in de klantenservice bij mij?
Ben jij iemand die graag met mensen werkt, die empathisch is en plezier haalt uit het oplossen van problemen? Dan zou een carrière als Klantenservice medewerker bij Interswitch goed bij jou kunnen passen!
Dus, als je enthousiast bent over Interswitch en de functie van Klantenservice medewerker, klik dan op de knop hieronder voor meer informatie over de functie en solliciteer direct!